Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Αλήθεια φίλοι μου της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ την αφίσα – καταγγελία του ΠΑΣΟΚ «Πωλείται η Ελλάδα» την ξεχάσατε;


Φίλοι της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Πιερίας δεν γνώριζα ότι οι ανακοινώσεις σας δεν πρέπει να σχολιάζονται, λες και είναι οι 10 εντολές του Μωυσή και γι αυτό ζητώ ταπεινά συγνώμη για την ανευλάβειά μου.

Η θητεία μου ως δημοτικός σύμβουλος λήγει τέλη Αυγούστου. Όσον για την μη επανεκλογή μου προσωπικά προτιμώ να είμαι ένας πετυχημένος δημοτικός σύμβουλος έστω και μη επανεκλεγείς παρά αποτυχημένος και επανεκλεγείς. Αν φυσικά είχα εκλεγεί θα ήταν καλύτερα. Έχω μάθει όμως στη ζωή μου να μην τα θέλω όλα.

Όσο για τον Κρίτωνα Αρσένη νομίζω ότι κάθε προοδευτικός πολίτης προτιμά κάποιον που παραμένει πιστός στις ιδέες του ΠΑΣΟΚ και όχι αυτούς που μιλάνε στο όνομα του ΠΑΣΟΚ, το οποίο σημειωτέον κρύβουν τώρα κάτω από την ΕΛΙΑ, και συγκυβερνούν με τον Σαμαρά και την Νέα Δημοκρατία υποταγμένοι στις προσταγές της Μέρκελ , ασκώντας βάρβαρες νεοφιλελεύθερες πολιτικές και ξεπουλώντας τη χώρα.

Αλήθεια φίλοι μου της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ την αφίσα – καταγγελία του ΠΑΣΟΚ «Πωλείται η Ελλάδα» την ξεχάσατε;

Αντώνης Δ. Μάντζιος, οικονομολόγος,

Δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης ( μέχρι και τον Αύγουστο)

Η προηγηθείσα απάντηση της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Πιερίας


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΝΤΖΙΟΥ



Ο κος Μάντζιος μετά το πέρας της θητείας του ως δημοτικός σύμβουλος και αφού δε κατάφερε να εκλεγεί, μάλλον έχει αυτοανακηρυχθεί σε σχολιαστή των ανακοινώσεων της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Πιερίας.
Στα ερωτήματα που διατυπώνει σε blog, ας απευθυνθεί στον Κρίτωνα Αρσένη που πρόσφατα υιοθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει εξάλλου σαφή γνώση όλων των πολιτικών των τελευταίων ετών.

ΝΕ ΠΑΣΟΚ ΠΙΕΡΙΑΣ