Οι κινητοποιήσεις των κατοίκων ενάντια στα μεταλλεία των Σκουριών Χαλκιδικής έχουν αναμφίβολα διαμορφώσει τη στρατηγική της Ηellas Gold από τα τέλη του 2012 και έπειτα.
Με πληθώρα διαφημιστικών μπάνερ σε διάφορες ιστοσελίδες, με «αυθόρμητες» συγκεντρώσεις εργαζομένων και υποστηρικτών της επένδυσης και με δημοσιογραφικές ξεναγήσεις σε χώρους δραστηριοποίησής της, η εταιρεία, πιεζόμενη από την κινηματική κάλυψη που άρχισε να «πυκνώνει» από τον Σεπτέμβριο του 2012, φιλοδοξεί καθυστερημένα αν και δυναμικά να «χτίσει» το προφίλ της.Σε ρεπορτάζ του Αποστόλη Φωτιάδη ( @Balkanizator ) που δημοσιεύεται στο ειδησεογραφικό πρακτορείο IPS, αναφέρεται ότι τα χρήματα που ξόδεψε η εταιρεία στο τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2013 ήταν περισσότερα από όσα δαπάνησε για ολόκληρο το 2012. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Media Services SA, η εταιρεία δαπάνησε 630.000 ευρώ εντός του α’ τριμήνου του 2013· τον Μάρτιο μόνο δαπανήθηκαν περίπου 370.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα σημαντικό ποσό αν ιδωθεί στη γενικότερη πτωτική τάση των διαφημιστικών δαπανών, γύρω στο -24%.
Πηγή: radiobubble.gr