Αληθεύει ότι στο δρομολόγιο της 16/9 στις 3 το μεσημέρι του ΚΤΕΛ Κατερίνης προς Κορινό ο οδηγός ζήτησε από τους μαθητές να πληρώσουν εισιτήριο και επειδή δεν είχαν τα χρήματα τους κατέβασε από το λεωφορείο;
Είναι γεγονός ότι ακόμα και όχι με ευθύνη των μαθητών, δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση για τη μεταφορά των μαθητών.
Επίσης ακόμα δεν έχουν εκδοθεί τα μαθητικά πάσο.
Επίσης πολλοί μαθητές όπως του Μουσικού Σχολείου δεν μπορούν να προλάβουν το μαθητικό των 14:30 αφού δεν καταφθάνει έγκαιρα το λεωφορείο για τη διαδρομή Μουσικό - ΚΤΕΛ.
Από την άλλη υπάρχει μια άτυπη συμφωνία οι μαθητές να μην πληρώνουν εισιτήριο μέχρι να λυθούν τα παραπάνω.
Η εικόνα όμως να κατεβάζουν μαθητές φορτωμένους με σάκες και βιβλία από το λεωφορείο επειδή δεν είχαν να πληρώσουν το μισό εισιτήριο, δεν τιμά ούτε το ΚΤΕΛ ούτε το προσωπικό του ούτε την κοινωνία μας.
Οι μαθητές κατέβηκαν, αναγκάστηκαν να προστρέξουν για δανεικά σε φίλους και γνωστούς και έβγαλαν μισό εισιτήριο και γύρισαν με το επόμενο λεωφορείο των τέσσερις χάνοντας πολύτιμο χρόνο και χωρίς νομίζουμε να έχει κερδίσει κάτι το ΚΤΕΛ.
Στις δύσκολες στιγμές που ζούμε υπάρχει ανάγκη για κατανόηση, ανεκτικότητα, αλληλεγγύη. Και μην ξεχνάμε είναι πολλοί μαθητές που δεν έχουν να πληρώσουν το μισό εισιτήριο.
Μια απάντηση από όλους τους εμπλεκόμενους για την μετακίνηση των μαθητών θα ήταν χρήσιμη και καλοδεχούμενη!
Αντώνης Δ. Μάντζιος, οικονομολόγος
Επίσης ακόμα δεν έχουν εκδοθεί τα μαθητικά πάσο.
Επίσης πολλοί μαθητές όπως του Μουσικού Σχολείου δεν μπορούν να προλάβουν το μαθητικό των 14:30 αφού δεν καταφθάνει έγκαιρα το λεωφορείο για τη διαδρομή Μουσικό - ΚΤΕΛ.
Από την άλλη υπάρχει μια άτυπη συμφωνία οι μαθητές να μην πληρώνουν εισιτήριο μέχρι να λυθούν τα παραπάνω.
Η εικόνα όμως να κατεβάζουν μαθητές φορτωμένους με σάκες και βιβλία από το λεωφορείο επειδή δεν είχαν να πληρώσουν το μισό εισιτήριο, δεν τιμά ούτε το ΚΤΕΛ ούτε το προσωπικό του ούτε την κοινωνία μας.
Οι μαθητές κατέβηκαν, αναγκάστηκαν να προστρέξουν για δανεικά σε φίλους και γνωστούς και έβγαλαν μισό εισιτήριο και γύρισαν με το επόμενο λεωφορείο των τέσσερις χάνοντας πολύτιμο χρόνο και χωρίς νομίζουμε να έχει κερδίσει κάτι το ΚΤΕΛ.
Στις δύσκολες στιγμές που ζούμε υπάρχει ανάγκη για κατανόηση, ανεκτικότητα, αλληλεγγύη. Και μην ξεχνάμε είναι πολλοί μαθητές που δεν έχουν να πληρώσουν το μισό εισιτήριο.
Μια απάντηση από όλους τους εμπλεκόμενους για την μετακίνηση των μαθητών θα ήταν χρήσιμη και καλοδεχούμενη!
Αντώνης Δ. Μάντζιος, οικονομολόγος