Οι εκλεκτικές σχέσεις του Ερυθρού Σταυρού με την εταιρεία της Αλεξίας Μπακογιάννη αποτελούν μία από τις σημαντικές πτυχές του σκανδάλου Μαρτίνη ο οποίος συνελήφθη μαζί με τη σύζυγό του το πρωί της Τρίτης κατόπιν σχετικού εντάλματος εις βάρους τους από τον ανακριτή διαφθοράς Νίκο Τσιρώνη για απάτη κατ’ εξακολούθηση σε βάρος του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν
Σύμφωνα με σχετικό πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας, η εταιρείας της Αλεξίας Μπακογιάννη AIA RELATE έλαβε το 2009 το 20% του συνολικού ποσού που συγκεντρώθηκε από πολίτες σε εράνους υπέρ του Ερυθρού Σταυρού. Πρόκειται στην ουσία για τη διαφημιστική καμπάνια για την προβολή του Εράνου του Έτους 2009, καμπάνια η οποία ανήλθε σε 235.467,69 ευρώ (!) για τη δημιουργία ραδιοφωνικού σποτ με θέμα «Έρανος 2009» και «μετάδοση ραδιοφωνικών σποτ σε επιλεγμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας». Οι Επιθεωρητές έκριναν ότι «το ύψος της ανωτέρω δαπάνης κρίνεται αρκετά υψηλό και θα πρέπει ο Ερυθρός Σταυρός να αξιολογήσει αν είναι αποδοτική σε σχέση με την αύξηση του προϊόντος του Εράνου» (σ.σ.: όπως προαναφέραμε, η διαφημιστική προβολή ανήλθε περίπου στο 20% των χρημάτων που συγκεντρώθηκαν τελικά).
Μάλιστα, σύμφωνα με το ίδιο πόρισμα, για την πανάκριβη διαφημιστική προβολή του εράνου του Ερυθρού Σταυρού τη χρονιά εκείνη δεν τηρήθηκε καμία διαγωνιστική διαδικασία, όπως θα έπρεπε. Στην εταιρεία AIA RELATE συμμετείχε εξάλλου ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου και ο σημερινός περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, γιος της Ντόρας Μπακογιάννη.
Η, για να μιλήσουμε με επιείκεια, «προβληματική» σχέση του Ερυθρού Σταυρού με την εταιρεία της Αλεξίας Μπακογιάννη δε σταματάει εκεί: Στο ίδιο πόρισμα αναφέρεται ρητά στη σελίδα 21 ότι η εταιρεία «AIA RELATE Α.Ε.» είχε αναλάβει «τον γενικότερο σχεδιασμό επικοινωνιακής πολιτικής, την ανάπτυξη εταιρικής εικόνας και διαχείριση φήμης, τη διαχείριση κρίσεων και την εκπόνηση προγραμμάτων εσωτερικής επικοινωνίας». Επί ηγεσίας Ανδρέα Μαρτίνη, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός είχε συνάψει τρεις συμβάσεις 672.267 ευρώ με την εταιρεία «AIA RELATE Α.Ε.» της Αλεξίας Μπακογιάννη -που απασχολεί περίπου 10 εργαζομένους- για τον σχεδιασμό επικοινωνιακής πολιτικής... Βάσει των ερωτημάτων που θέτουν οι επιθεωρητές Υγείας κρίνεται σκόπιμο να περιγραφούν από όλες τις πλευρές, τόσο από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό όσο και από την εταιρεία, τα κριτήρια με τα οποία υπογράφηκαν οι σχετικές συμβάσεις, αρχής γενομένης από αυτήν με ημερομηνία 4/9/2016, με αμοιβές που χαρακτηρίζονται, τουλάχιστον υπέρογκες.
Πληροφορίες: Εφημερίδα των Συντακτών, koutipandoras.gr
left.gr/
Σύμφωνα με σχετικό πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας, η εταιρείας της Αλεξίας Μπακογιάννη AIA RELATE έλαβε το 2009 το 20% του συνολικού ποσού που συγκεντρώθηκε από πολίτες σε εράνους υπέρ του Ερυθρού Σταυρού. Πρόκειται στην ουσία για τη διαφημιστική καμπάνια για την προβολή του Εράνου του Έτους 2009, καμπάνια η οποία ανήλθε σε 235.467,69 ευρώ (!) για τη δημιουργία ραδιοφωνικού σποτ με θέμα «Έρανος 2009» και «μετάδοση ραδιοφωνικών σποτ σε επιλεγμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας». Οι Επιθεωρητές έκριναν ότι «το ύψος της ανωτέρω δαπάνης κρίνεται αρκετά υψηλό και θα πρέπει ο Ερυθρός Σταυρός να αξιολογήσει αν είναι αποδοτική σε σχέση με την αύξηση του προϊόντος του Εράνου» (σ.σ.: όπως προαναφέραμε, η διαφημιστική προβολή ανήλθε περίπου στο 20% των χρημάτων που συγκεντρώθηκαν τελικά).
Μάλιστα, σύμφωνα με το ίδιο πόρισμα, για την πανάκριβη διαφημιστική προβολή του εράνου του Ερυθρού Σταυρού τη χρονιά εκείνη δεν τηρήθηκε καμία διαγωνιστική διαδικασία, όπως θα έπρεπε. Στην εταιρεία AIA RELATE συμμετείχε εξάλλου ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου και ο σημερινός περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, γιος της Ντόρας Μπακογιάννη.
Η, για να μιλήσουμε με επιείκεια, «προβληματική» σχέση του Ερυθρού Σταυρού με την εταιρεία της Αλεξίας Μπακογιάννη δε σταματάει εκεί: Στο ίδιο πόρισμα αναφέρεται ρητά στη σελίδα 21 ότι η εταιρεία «AIA RELATE Α.Ε.» είχε αναλάβει «τον γενικότερο σχεδιασμό επικοινωνιακής πολιτικής, την ανάπτυξη εταιρικής εικόνας και διαχείριση φήμης, τη διαχείριση κρίσεων και την εκπόνηση προγραμμάτων εσωτερικής επικοινωνίας». Επί ηγεσίας Ανδρέα Μαρτίνη, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός είχε συνάψει τρεις συμβάσεις 672.267 ευρώ με την εταιρεία «AIA RELATE Α.Ε.» της Αλεξίας Μπακογιάννη -που απασχολεί περίπου 10 εργαζομένους- για τον σχεδιασμό επικοινωνιακής πολιτικής... Βάσει των ερωτημάτων που θέτουν οι επιθεωρητές Υγείας κρίνεται σκόπιμο να περιγραφούν από όλες τις πλευρές, τόσο από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό όσο και από την εταιρεία, τα κριτήρια με τα οποία υπογράφηκαν οι σχετικές συμβάσεις, αρχής γενομένης από αυτήν με ημερομηνία 4/9/2016, με αμοιβές που χαρακτηρίζονται, τουλάχιστον υπέρογκες.
Πληροφορίες: Εφημερίδα των Συντακτών, koutipandoras.gr
left.gr/