Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

H αξιοπιστία των δημοσκοπήσεων [παραδείγματα και πίνακες]

 


Ακόμα δεν ανακηρύχθηκε η ακριβής ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών και τα φερέφωνα ΜΜΕ ξεκίνησαν την προπαγάνδα τους. Τρομαγμένα και τρομοκρατημένα από την ανοδική πορεία της Αριστεράς, τα «καθεστωτικά» μέσα ενημέρωσης επιχειρούν να διαστρεβλώσουν τους πραγματικούς πολιτικούς συσχετισμούς που αντικατοπτρίζονται στην κοινωνία.


Φοβούμενα μήπως απολέσουν τα προνόμια που λαμβάνουν από το υπάρχον πολιτικό κατεστημένο προσπαθούν να διασώσουν αυτό το σαθρό και διαφθαρμένο σύστημα επαίσχυντων πολιτικών, που τρέφει με την σειρά του τα δημοσιογραφικό σύστημα.


Φυσικά, το ίδιο συνέβη και στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση με κορωνίδα όλων την αξιόπιστη και αντικειμενική πάνω από όλα, δημοσκόπηση της MARC. Δείτε τα ποσοστά που έδινε στα κόμματα 15 μέρες πριν τις εκλογές της 6ης Μαΐου και συγκεκριμένα στις 20 Απριλίου, την τελευταία μέρα δημοσίευσης δημοσκοπήσεων:



Όπως γίνεται κατανοητό, τα αποτελέσματα των εκλογών διαφέρουν παρασάγγας από την συγκεκριμένη δημοσκόπηση! Εν συνέχεια του προπαγανδιστικού της εγχειρήματος, η αξιοπιστία της MARC επιστρέφει δριμύτερη!

Δείτε την δημοσκόπηση που διεξήχθη στις 16 Μαΐου:

Ένα άλλο ενδιαφέρον αλλά και παραποιημένο στοιχείο των δημοσκοπήσεων αποτελεί το δίλημμα «ευρώ ή δραχμή». Οι πλειονότητα των εταιρειών αλλά και των τηλεοπτικών σταθμών μεταφράζουν τα αποτελέσματα του εν λόγω ερωτήματος όπως ακριβώς επιθυμούν…. ή καλύτερα όπως ακριβώς τους συμφέρει. Δείτε τα δύο επόμενα γραφήματα και θα καταλάβετε:




Δείτε όμως και πως αναλύεται το ποσοστό που είναι υπέρ της παραμονής στο ευρώ(πάνω από 80%) σε δημοσκόπηση άλλης εταιρεία;:



Συμπέρασμα: Εκτός από την καταρράκωση του παλαιοκομματικού συστήματος θα πρέπει να επέλθει και η κατάρρευση του παλαιοδημοσιογραφικού κατεστημένου!


Γεράσιμος Χιόνης για το
freespirit-gr