Με αφορμή την έγκριση απόφασης από την Ολομέλεια της Βουλής (Πέμπτη 24.10.2013),
Οι δρόμοι είναι κοινωνικό αγαθό και όλοι οι πολίτες έχουν δικαίωμα να μετακινούνται ελεύθερα στο εθνικό οδικό δίκτυο και να χρησιμοποιούν με ασφάλεια τους δρόμους που έχουν κατασκευαστεί και συντηρηθεί με τον κόπο και τον ιδρώτα τους. Τα διόδια είναι περιουσία του ελληνικού λαού και οι εθνικοί δρόμοι έχουν χρυσοπληρωθεί πολλαπλά μέχρι σήμερα από τους φορολογούμενους. Οι κυβερνήσεις όμως του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ πιστές στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, εκχώρησαν τη δημόσια περιουσία σε εταιρίες, εκτίναξαν το κόστος χρήσης των εθνικών οδών και έκαναν απαγορευτική τη χρήση τους από τους πολίτες.
Η συγκυβέρνηση για να προστατέψει τα κέρδη των μεγαλοεργολάβων εμπορευματοποίησε το δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών, αύξησε κατακόρυφα το κόστος μετακίνησης και περιόρισε τις μετακινήσεις. Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής στην Ελλάδα είναι, να έχουμε τους χειρότερους δρόμους και τα υψηλότερα διόδια στην Ευρώπη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει έμπρακτα τον αγώνα κατά των διοδίων και εγώ προσωπικά διώκομαι ποινικά μαζί με άλλους συντοπίτες μου για τη συμμετοχή μου στο κίνημα “Δεν πληρώνω” ενάντια στα διόδια.
Προσωπικά πληρώνω και θα συνεχίσω να πληρώνω τα έξοδα των διοδίων τα οποία αγγίζουν τα 17 +17 δηλαδή 34 ευρώ για τη μετάβαση μου προς και από Λάρισα, κόστος απαγορευτικό για τον ελληνικό λαό, ο οποίος αναγκάζεται να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη για να μετακινηθεί.
Η τοποθέτηση σταθμών διοδίων με υψηλό αντίτιμο, σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους και πολύ περισσότερο για οδικά έργα τα οποία είναι ανύπαρκτα ή στάσιμα, ανάγκασε τους πολίτες να πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους μέσω επικίνδυνων παράδρομων που δεν πληρούν στοιχειώδεις προδιαγραφές, παίζοντας τη ζωή τους κορώνα γράμματα.
σύμφωνα με την οποία οι βουλευτές επαρχίας οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν αεροπλάνο για τις
μετακινήσεις τους προς και από τις εκλογικές τους περιφέρειες, θα μπορούν να περνούν με τα αυτοκίνητα τους τα διόδια δίχως να πληρώνουν, ο βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Γελαλής δηλώνει τα εξής:
Οι δρόμοι είναι κοινωνικό αγαθό και όλοι οι πολίτες έχουν δικαίωμα να μετακινούνται ελεύθερα στο εθνικό οδικό δίκτυο και να χρησιμοποιούν με ασφάλεια τους δρόμους που έχουν κατασκευαστεί και συντηρηθεί με τον κόπο και τον ιδρώτα τους. Τα διόδια είναι περιουσία του ελληνικού λαού και οι εθνικοί δρόμοι έχουν χρυσοπληρωθεί πολλαπλά μέχρι σήμερα από τους φορολογούμενους. Οι κυβερνήσεις όμως του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ πιστές στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, εκχώρησαν τη δημόσια περιουσία σε εταιρίες, εκτίναξαν το κόστος χρήσης των εθνικών οδών και έκαναν απαγορευτική τη χρήση τους από τους πολίτες.
Η συγκυβέρνηση για να προστατέψει τα κέρδη των μεγαλοεργολάβων εμπορευματοποίησε το δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών, αύξησε κατακόρυφα το κόστος μετακίνησης και περιόρισε τις μετακινήσεις. Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής στην Ελλάδα είναι, να έχουμε τους χειρότερους δρόμους και τα υψηλότερα διόδια στην Ευρώπη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει έμπρακτα τον αγώνα κατά των διοδίων και εγώ προσωπικά διώκομαι ποινικά μαζί με άλλους συντοπίτες μου για τη συμμετοχή μου στο κίνημα “Δεν πληρώνω” ενάντια στα διόδια.
Προσωπικά πληρώνω και θα συνεχίσω να πληρώνω τα έξοδα των διοδίων τα οποία αγγίζουν τα 17 +17 δηλαδή 34 ευρώ για τη μετάβαση μου προς και από Λάρισα, κόστος απαγορευτικό για τον ελληνικό λαό, ο οποίος αναγκάζεται να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη για να μετακινηθεί.
Η τοποθέτηση σταθμών διοδίων με υψηλό αντίτιμο, σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους και πολύ περισσότερο για οδικά έργα τα οποία είναι ανύπαρκτα ή στάσιμα, ανάγκασε τους πολίτες να πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους μέσω επικίνδυνων παράδρομων που δεν πληρούν στοιχειώδεις προδιαγραφές, παίζοντας τη ζωή τους κορώνα γράμματα.