Στην μελέτη αυτή σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες προβλέπεται
η μετατόπιση της θέσης της νέας γέφυρας Κορινού, το γκρέμισμα της ήδη
υπάρχουσας γέφυρας και μετά η κατασκευή της νέας γέφυρας στην νέα θέση.
Για το
διάστημα μέχρι την ανέγερση της νέας, η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται από το
υπάρχων τοπικό οδικό δίκτυο.
Κατά την
συζήτηση εκ μέρους της παράταξης Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας, που υποστηρίχτηκε
από τον ΣΥΡΙΖΑ, προτάθηκε και υπερψηφίστηκε πρώτον να μην γκρεμιστεί η γέφυρα
πριν γίνει η καινούργια και δεύτερον να μην μπουν πλευρικά διόδια στους κόμβους Κορινού και
Αιγινίου. Σημειώνουμε όμως ότι η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου είναι
γνωμοδοτική.
Σε ερώτησή μας προς τον δήμαρχο Κατερίνης κ. Χιονίδη αγνοούσε
την ύπαρξη του θέματος στο Περ. Συμβ. και επέμενε ότι θα γίνει συντήρηση και
όχι γκρέμισμα της γέφυρας στον Κορινό.
Ως γνωστόν η
έλλειψη περιβαλλοντικής μελέτης για τις δύο γέφυρες ( Κορινού και
Αιγινίου) ήταν γνωστές και ήταν και ένα
νομικό επιχείρημα κατά του γκρεμίσματος της γέφυρας Κορινού που αξιοποιήθηκε. Όμως
με την περιβαλλοντική μελέτη που υποβλήθηκε αίρεται αυτό το εμπόδιο της ΑΙΓΑΙΟΝ
Α.Ε. και παράλληλα προβλέπεται γκρέμισμα
και όχι συντήρηση της γέφυρας Κορινού κάτι που θα πρέπει να έχει σε ετοιμότητα τους
κατοίκους του Κορινού και της ευρύτερης περιοχής, δεδομένης της συγκοινωνιακής
απομόνωσής του για 18 και πλέον μήνες μέχρι να φτιαχτεί η νέα γέφυρα.
Γιατί, αν επιλέχτηκε η λύση της συντήρησης της γέφυρας Κορινού
, δεν αναφέρεται έτσι στην περιβαλλοντική μελέτη αλλά εκεί μιλάει για γκρέμισμα
της γέφυρας; Ή μήπως η συντήρηση της γέφυρας
είναι προσωρινή για ένα ή δύο χρόνια και μετά θα επανέλθει το θέμα του
γκρεμίσματος δεδομένου ότι και η περιβαλλοντική μελέτη έχει συγκεκριμένη
διάρκεια ισχύος;
Σε ετοιμότητα λοιπόν και χωρίς να έχουμε εμπιστοσύνη στις
κούφιες υποσχέσεις τόσο για να μην γκρεμιστεί η γέφυρα πριν γίνει η νέα όσο και για να φτιαχτεί το παράπλευρο δίκτυο στην
ΠΑΘΕ από την πλευρά του Κορινού.
Κορινός 16/1/2015
Αντώνης
Δ. Μάντζιος, οικονομολόγος
πρώην δημ. σύμβ. Κατερίνης