Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Η Hewlett-Packard, οι χάντρες και τα καθρεφτάκια του Σαμαρά


   Το Cargo Cult δεν παρατηρείται μόνο στους πρωτόγονους λαούς του Ειρηνικού. Παρατηρείται
   και σε απεγνωσμένες κυβερνήσεις της Ευρώπης, που προσπαθούν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Cargo Cult αποκαλούν οι ανθρωπολόγοι τη μεταφυσική συνήθεια ορισμένων πρωτόγονων λαών του νότιου Ειρηνικού να χτίζουν ομοιώματα αεροπλάνων, μπας και ξαναέρθουν τα μεταγωγικά αεροσκάφη των Συμμάχων του Β' Π.Π., που πριν 70 χρόνια γέμιζαν τα νησάκια τους με αγαθά. Ο πόλεμος τέλειωσε, οι Σύμμαχοι έφυγαν και οι δύστυχοι οι ιθαγενείς έμειναν χωρίς τα αγαθά του καπιταλισμού που μόλις είχαν γνωρίσει.

Θυμηθήκαμε αυτή τη Λατρεία του Εμπορεύματος πριν λίγες μόλις μέρες όταν η διάσημη αμερικανική εταιρεία Hewlett-Packard ανακοίνωσε πως θα αξιοποιήσει το λιμάνι του Πειραιά και τις υπηρεσίες της COSCO για να εξάγει τα προϊόντα της (από την Ασία) στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Στην υπογραφή της συμφωνίας εμφανίστηκε και ο Αντώνης Σαμαράς, πανηγυρίζοντας που στη συνεργασία θα συμμετέχει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταφέροντας τα κοντέινερ από το λιμάνι στην Ουγγαρία. Το τρένο, βέβαια, δεν έχει φτάσει ακόμη από το Θριάσιο στο λιμάνι του Πειραιά για να φορτώσει, κι αυτό επειδή ο ΟΣΕ έχει απαξιωθεί συστηματικά από όλες τις κυβερνήσεις. Οι
πραγματικές διαστάσεις , λοιπόν, της συμφωνίας είναι πολύ μικρότερες από τους πανηγυρισμούς του Σαμαρά. Το πρόβλημα, όμως, δεν περιορίζεται στην ελληνική συμμετοχή με μιαν ανύπαρκτη σιδηροδρομική γραμμή. Πρόσφατα, η HP δέχθηκε πρόστιμο 8,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ επειδή «μαγείρεψε» τα λογιστικά της βιβλία, σχετικά με την επέκταση των δραστηριοτήτων της στη Μεγάλη Βρετανία. Δεν ψάχνουν λιγάκι, προτού αρχίσουν τους πανηγυρισμούς;

Μετά, είδαμε τον πρωθυπουργό να πανηγυρίζει που η Unilever θα παράγει προϊόντα στη χώρα μας. Μα αυτή η εταιρεία βρίσκεται εδώ και χρόνια εδώ! Δεν διαβάζουν προτού βγάλουν καμιά ανακοίνωση;

Κι ακόμη, σχετικά στα μουγκά πέρασε η
αφαίρεση αρμοδιοτήτων από την «Εγνατία Οδός ΑΕ», που πριν λίγους μόλις μήνες είχε εκχωρηθεί για 40 χρόνια σε ιδιώτες . Τι θα γίνει τώρα; Εμείς θα πληρώνουμε την κατασκευή κι αυτοί θα εισπράττουν τα διόδια;

Τέλος, ας θυμηθούμε πόσο
αποδοτική υπήρξε η εκχώρηση της εκμετάλλευσης μέρους του δικτύου διανομής της ΔΕΗ σε ιδιώτες. Πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ εισπράχθηκαν για λογαρισμό του κράτους ... και φυγαδεύτηκαν στο εξωτερικό και στα μπουζούκια! Πάλι εμείς την πληρώσαμε !http://www.left.gr